Saobraznost i reklamacija

U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača, član 55. Sluzbenog glasnika 88/21, trgovac je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na tebe kao potrošača.

To zapravo znači da ako prilikom kupovine ustanoviš da postoji neslaganje između onoga što smo ti potvrdili i onoga što si dobio (u proizvodima ili obavljenoj usluzi), tvoje je pravo da se na to žališ i tražiš da te obeštetimo. 

Pravilnik o reklamaciji potrošača: 

Reklamaciju na saobraznost robe kao potrošač, a po zakonu, možeš da prijaviš:

  • usmeno, na broj telefona:  +381 60 35 36 342 Strahinja / +381 60 023 44 73 Tatjana
  • elektronskim putem, na e-mail adresu:  prodaja@autooprema.rs
  • pisanim putem, na adresu: Auto Market 015 , Kralja Milutina 100, 15000 Šabac
  • lično, na adresu: Kralja Milutina 100, 15000 Šabac

Prilikom podnošenja reklamacije, potrebno je dostaviti dokaz o kupovini (račun, otpremnicu ili drugi odgovarajući dokument).

Zahteve za reklamacije primamo radnim danima od 08h do 16h.

Rok za prijem reklamacije je najkasnije 8 dana, a rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema zahteva.

U slučaju odobrene reklamacije, sve troškove destave robe u vezi sa rešavanjem reklamacionog zahteva snosi Auto Market 015 .

Kupac nije dužan da snosi bilo kakve dodatne troškove u vezi sa transportom proizvoda koji je predmet reklamacije. U slučaju potrebe za povratom ili zamenom robe, Auto Market 015 će organizovati preuzimanje o svom trošku ili nadoknaditi kupcu troškove destave u skladu sa važećim cenovnikom kurirske službe.

-Odgovorno lice za reklamacije Strahinja Ninković

-Zamenik odgovornog lica Tatjana Matić

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Kupac ima pravo da bez navođenja razloga i bez plaćanja penala jednostrano raskine ugovor, zaključen na daljinu u roku od 14 dana od dana kada je roba dospela u njegovo vlasništvo ili od dana zaključenja ugovora o pružanju usluga.

Ukoliko kupac iskoristi pravo na raskid ugovora, dužan je da o tome obavesti prodavca pisanim putem (e-mailom ili putem obrasca za raskid ugovora). Nakon raskida, kupac je u obavezi da proizvod vrati u originalnom stanju, bez oštećenja i u originalnoj ambalaži, a prodavac je dužan da izvrši povrat uplate u roku od 14 dana od prijema vraćene robe.

U slučaju da kupac nije bio obavešten o pravu na jednostrani raskid ugovora, rok za raskid se produžava na 12 meseci.

VAŽNO:

Nama je bitno da znamo ako je došlo do nekog neslaganja ili nesaobraznosti! Naš tim je posvećen brzoj i efikasnoj obradi vaših zahteva, jer nam je vaše zadovoljstvo na prvom mestu.

Zato vas molimo da nas kontaktirate na: +381 60 35 36 342/ +381 60 023 44 73, kako bismo mogli da blagovremeno reagujemo.

Za sva dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte.

Hvala unapred!

Item added to cart.
0 items - рсд